Søg nu!Carl Becks uddannelse spænder bredt – han er uddannet økonom med speciale i finansielle instrumenter og har tidligere arbejdet som trader for en hedgefund. Han har taget Forsvarets Sprogofficersuddannelse som militær tolk og oversætter i Russisk. Sideløbende med virksomheden er Carl Beck er kaptajn i Hæren og har igennem næsten et årti uddannet mere end 3000 af Forsvarets medarbejdere i relationsopbyggende kommunikation og gidseloverlevelse. Han er desuden tilknyttet Hærens Efterretningscenter hvor han er specialiseret i psykologiske operationer.

Carl Becks foredrag kan afstemmes til arrangørens ønsker og sammenhængen. Titlerne herunder er forslag, der kan blandes efter aftale med arrangøren:

Foredrag 1. Online Markedsføring – Lad være med at afbryde mig!

Dine kunder lever i en ny virkelighed hvor de har lært at indhold er noget der forbruges på deres præmisser. Den egentlige knappe ressource i vor tid er opmærksomhed. Markedsfører du stadig dine produkter ved at afbryde dine kunder i det de var igang med?
Eller er du til stede i dine potentielle kunders liv der hvor de er tilstede? Carl Beck fortæller om det paradigmeskift der har gjort traditionel markedsføring til et irritationsmoment eller i bedste fald noget der bliver ignoreret. Vi lever ikke i 2009, og i dette foredrag giver Carl Beck et solidt spark i røven så din virksomhed kan begynde at markedsføre sig som man bør gøre det idag.

Foredrag 2. Relationsmarkedsføring – Plejer du dine kunder eller gør du kun som du plejer?

Hvem køber kunden af? Den han eller hun kender bedst! Moderne markedsføring handler om tillid og relationer. Hvis ikke du har opbygget en relation og et tillidsforhold med dine kunder, så har en anden. Og den anden lander ordren. Men hvordan skaber store virksomheder relationer med sine kunder? Hvordan kommer CEO og Sælger ned på jorden og i kontakt med kunden så der opstår en rigtig menneskelig kontakt og relation? I dette foredrag fortæller Carl Beck hvordan succesfulde virksomheder opbygger rigtige relationer der på den lange bane giver større omsætning. Men det kræver en modig ledelse, og medarbejdere der tør at bringe sig selv i spil. Tør du?

Foredrag 3. Stress i arbejdslivet – Får medarbejdere dødsangst og hvad kan vi lære af tidligere gidsler?

Stress er blevet en folkesyge. De fleste kender venner eller familie der har været ramt af stress i arbejdslivet. Men vi har det jo godt, vi har brød på bordet og tag over hovedet. Så hvorfor rammes så mange helt almindelige mennesker af stress? Hvorfor kan man sidde i en motorvejskø og pludselig gå i panik og få en puls på 180? Hvordan kan det være at dagens, på overfladen helt afslappede, møde kan få medarbejderen til at ligge søvnløs og opløst af gråd? Carl Beck drager paralleller til erfaringerne fra tidligere tilbageholdte gidsler og fortæller hvordan små ændringer i hverdagen kan forvande stress til trivsel. På dette foredrag for ledere og medarbejdere kan I hente værktøjer til at reducere sygefraværet og forøge arbejdsglæden.

Foredrag 4. Er du overbevist? – Drop overtalelsen og gør dine produkter uimodståelige.

Hvordan får du flere til at købe dit produkt? Hvordan får du folk til at betale den højeste pris? Hvordan forhandler du dig frem til den bedste løsning?
Der er helt enkle psykologiske mekanismer på spil når folk skal afgøre om de skal sige ja eller nej til et tilbud. Det er principper der både er relevante i forhandlingssituationer og når et nyt produkt skal lanceres. I dette foredrag viser Carl hvordan du kan ændre den måde din virksomhed kommunikerer på således at jeres produkter bliver helt uimodståelige.

Foredrag 5. Loyal Ledelse – Har du dine folk med dig?

Hvad er god ledelse? Hvad kan få en medarbejder til at gå gennem ild og vand for virksomheden? De to ting hænger oftere sammen end ikke. Når en leder er loyal og tillidsvækkende kan et team opnå de mest utrolige ting. Carl Beck fortæller historier om exceptionel ledelse der kan oversættes direkte til virksomhedens hverdag. Bliv inspireret til at udrette store ting sammen med dine kolleger, og gå hjem fra foredraget med nye idéer til hvordan din ledelse kan blive exceptionel.

Foredrag med Carl Beck booker du på telefon 3024 4442 eller ved at skrive til info@carlbeck.dk