Din virksomhed sælger en vare, og du ved sandsynligvis allerede godt hvad der interesserer dine fans. Så gå efter nerven! Hvad er det, der virkelig kan få dine fans til at kaste sig over tasterne?

Hvis du sælger modetøj så snak om design eller stilikoner på din væg. Hvis du har en restaurant så spørg dine fans hvilke opskrifter de elsker, eller hvad de synes om det nye nordiske køkken.

Fokusér på din arketypiske fans personlighed og vurdér hvilket indhold der kan få ham eller hende til at reagere med størst entusiasme.

Til højre kan du se et par eksempler på Facebooksider der tilrettelægger deres opdateringer så deres fans bare ikke kan holde tastepølserne i ro!

Baresso

Med et enkelt spørgsmål formår Baresso her at drive et meget højt antal kommentarer og likes. Det er åbenbart meget identitetsskabende om man er til varm eller kold kaffe…

Apollo rejser

Apollorejser spørger sine fans om de kender dette sted… En lille gættekonkurrence som for den berejste er uimodståelig!

Analysér og optimér!

Ved at benytte Komfo platform kan du analysere dine opslag på væggen og optimere dem således at du får mest muligt engagement for hvert opslag. Dette vil betyde at din såkaldte Edgerank stiger, hvorved at dine opslag har større sandsynlighed for at blive vist i dine fans’ nyhedsstrøm på Facebook.

Inden du ser dig om, er det blevet en vane for dig, og du er klar til at ramme nerven som en ninja!

God fornøjelse!
Carl Beck

CategorySkab engagement
logo-footer